Skåneland!

Idag så åker jag till Skåne och stannar där tills på söndag.
Vi ska nämligen ta bussen ifrån Sandby till Tyskland så då
passar vi på att låna Mattias pappas systers hus pga att dom
inte är hemma.
Så kommer tyvärr inte ha tid att blogga men lovar att det
kommer finnas bilder när jag kommer hem.


Får se fall jag hinner lägga in bilderna sen igår pga att vi ska
vara färdiga här vid 12.00 och vi ska packa och städa !


Vaknade inatt av att det gjorde så sjukt ont i armen, kunde inte
ens andas utan att det gjorde så ont.
Grät av smärta, det var outhärdligt!
Aldrig haft så ont innan!
Antingen bränt en muskel eller så var en nerv iklämm..

Men nu så måste jag fortsätta här.
Hörs.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg, vad gör du då?



http://smekizz.blogg.se

2010-08-07 @ 04:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0