Tyskland och kanot.

Ursäkta att jag inte har bloggat på "hela dagen" men det blev inget
Halmstad pga vädret så Fia och David kom hit istället och planerade
lite inför Tyskland och sen så var vi iväg och käkade sen så var
det direkt hem till Mattias föräldrar för att boka resan, alltså inte
kommit hem förrens nu.

Så nu ska Mattias ringa och säga upp sig ifrån jobbet, han har redan
tröttnat på det och det förstår man ju.
Sen så ska även han på arbetsintervju på onsdag så håller alla
tummar och tår som går för att det ska gå vägen.

Imorgon om vädret vill så ska jag, Mattias, Fia och David ut och
paddla kanot.
Det ska bli riiikitgt roligt. :D

Men nu så ska jag slänga mig på soffan och ta det lugnt, skriver
mer sen.


Kommentarer
Postat av: Vera

Jag röstade på en av dina skor. Five stars. Du får gärna rösta på min bild men bara om du vill ^^ http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7054 kram!

2010-08-01 @ 18:00:14
URL: http://suitedup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0