Ang ny mobil

Beställd!

Tack
mami, Per & papi!
Det blir denna sony ericsson xperia x8. :)
Det bästa är att jag har fri surf i 1 år + att jag får
nytt nr och det känns otroligt bra för finns vissa som
har mitt nr som jag inte vill ska ha mitt nr :p
Har även pratat med en utav mina vänner som har just
denna mobil och han säger att den är otroligt bra så litar
på hans ord nu.
Men tror jag kommer bli nöjd, bara jag slipper denna skit
mobilen jag har just nu... -___-'
Min andra LG tele gick ju sönder så skickade vi in den på lagning
men som påstod att det var en klämskada så det gick inte
på garantin? ;s
Så nu springer jag ju runt med en sketen sony ericsson K610i
och den är as kass. :p
Det dumma är att de påstår att jag ska betala en frakt på ca
400 kr om jag vill ha tillbaka telefonen? ;s
Mitt minneskort sitter där i och det är då fan inte deras så det
ska dom skicka tillbaka och det ska jag inte behöva stå för!
Men men, nästa vecka får jag ju min nya tele iallafall.
Kan fortfarande inte riktigt förstå att det endast är 9 dagar kvar
till julafton! ;o
Men det är kul, älskar ju julen. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0