As jobbig dag. :p

Hejsan.

Blogg.se cpade som fan för mig igår kväll så kunde tyvärr inte blogga.
Min dag idag har varit oooooootroligt jobbig. xD
Tåg till Smålandsstenar för att möta upp Friduz, sen så körde Anki oss
till Gislaved och där ifrån så tog vi bussen till Gnosjö och mötte upp
Kudden så att Frida kunde få sin kameraladdare.
15 min senare så bar det av ifrån Gnosjö igen till Gislaved och där fick vi
stå och vänta på bussen i 20 min för att kunna ta oss till Bredaryd.
Inte nog med det så var vi båda sviiiiin hungriga så det gjorde ju inte saken
något bättre!

Men nu är vi iallafall hemma och har fått mat i magen.
Imorgon så bär det av till Ullared med papi.
Får se fall Ann-Sofie kanske följer med också, hoppas ju på det iallafall. :)

Men nu så ska vi titta på tv och ha det göttans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0