Död åt snöslungorna!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!

Lagom arg var man ju idag på morgonen när man vaknade
ca 05;45 och var tvungen att gå på toa.
Precis när man har lagt sig i sängen igen och håller på att
somna om vad händer då?
Jo....
Dom börjar äckla sig med en snöslunga precis utanför fönstret!
KLOCKAN 06;00 PÅ MORGONEN, EN SÖNDAG!?
Hallå liksom!?
Okej att det behövs skottas men fan inte klockan 6 på morgonen!
Dom är ju så jävla sega med att skotta annars här så varför
så jävla tidigt?
Jag menar, nu är dom här med traktorn och skottar pareringarna
osv och klockan är fan tjugo i 5 så varför kunde dom inte ha tagit
det andra då med!?
Hm...

Aja..
Idag så har jag varit i Värnamo med min papi.
Vi inhandlade någon sista julklapp och jag köpte mig en ny
fondation (vem orkar kunna stava till det..?)
sen så åkte vi även in en runda på City gross och köpte ny kattsand
till Ronya och lite annat i matväg.
Så nu har vi avnjutit en god pytt i panna så nu är man lagom mätt.
Får se ifall man åker till Reftele idag som det var sagt, allt hänger
på Gb.
Skulle ju åka med honom till skolan imorgon men nu vet han inte
om han har bilen imorgon eller inte.
Så vi får helt enkelt se sen. :)
Ikväll så ska jag även kolla på film på 4:an, otroligt bra om man frågar
mig då jag tycker om sådana filmer. :)
the day after tomorrow som den heter. ^^
Tycker ni kan ta och kolla på den, den börjar kl 21.00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0