god morgon..?

God morgon, eller något...

Här sitter jag i fotöljen med datorn i knät och i ena handen håller
jag en liten flaska med nygårda julmust och hoppas innerligt på
att jag ska få skägg eller en tallrik med gröt framför mig som de
får på reklamen men det händer fan ingenting här...
Lagom besviken...
Idag så händer inte så mycket, ska kanske in till Gislaved om Karin
kan bestämma sig..
Annars vet jag inte riktigt vad som händer här idag, bara ta det lugnt
kanske.
Min migärn sen igår vägrar ju släppa så efter detta så ska jag nog
lägga mig och kolla på tv en stund tror jag, även försöka äta lite
frukost kanske.

Ska försöka ta en bild på mitt hår sen med men inte just nu eftersom
att jag ligger osminkad, ofixad och med mjukiströja + byxor på så
känner jag mig inte riktigt på topp just nu.

PEACE!
(ärtor..?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0