Hemma igen

Hemma ifrån Ullared är jag sedan länge, har bara inte orkat blogga.
Blev som sagt julklappar till mami, Kevin, per och min kusin Robin.
Kan inte skriva vad det är pga att de läser min blogg. :p
Köpte även lite saker till mig själv men har inte min kamera så kan
inte ta kort men kan skriva;

* handsalva
* hårinpackning
* en tröja
* trosor
* bh
* leggins

Tror jag fick med allt där. :)
Fanns inte så mycket i klädersväg i Ullared som vanligt, men massa
småplock finns det ju alltid men blev inget sådant idag.
Fick dock 500 kr av pappa i förväg av min julklapp så jag kunde köpa
kläder osv men hittade som sagt ingening.
Får hoppas att mina julklappar duger för familjen i år.
Är lite nyfiken på vad man får utöver min älskade mobiltelefon. :D
Vill så gärna ha julafton nu pga att jag vill ha min mobil!

Men nu så ska jag kolla vidare på filmen på 6:an
Byyye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0