Ingen bra rubrik...

Idag så har jag inte gjort så mycket, vaknade upp hos Frida.
Sov hos henne i natt och vi hade otroligt roligt som vanligt.
Förstår dock inte hur Olle kunde åka ut ur idol! ;o
Minnah är då fan sämre än Olle och jag är då inte ensam om denna
åsikten det vet jag!
Men men.
Åkte hem runt 17.00 och då mötte jag upp Nemo & Tobbe så följde dom
med mig hem.
Vi har kollat på film och bara haft det allmänt trevligt. :)
Dom gick hem för kanske 20 minuter sedan så nu väntar jag bara på att
mamma och Per ska komma hem ifrån deras julbord så jag kan gå
och lägga mig och veta att alla mår bra. :)
Känns ganska lockande att gå och lägga sig snart.
Redan planerat min dag imorgon, det som står på mitt schema är;
  • Träna!
  • Ta hand om mig själv-spa.
  • Ta det lugnt.
  • Umgås med Felix & co (?)
Nu så ska jag kolla vidare efter mobil.
Ser inte ut som att det blir en systemkamera detta året heller. :(
Blir seriöst riktigt ledsen då detta är något jag har velat ha hur länge
som helst....
Men men, man kan väl inte få allt här i livet... :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0