inget sovande här inte!

Hejsan.

Ja som ni kanske förstod utav Fridas gästbloggande i natt så spenderade
jag/vi natten hos Kudden i Gnosjö, riktigt trevligt. :)
Inget sovande blev det men mycket skratt och roligt hade vi iallafall.

Idag så tog vi bussen hem vid 08;55 (fortfarande inte sovit något) och
så hämtade mami upp mig så åkte vi till Pers jobb och fikade lite.
Höll på att somna sittandes på hans jobb pga att jag var så otroligt
trött!
Vi var hemma runt 11;00 tiden och då fick jag äntligen sova, fram tills
14;00 då vi skulle äta.
Kort efter det så begav vi oss till Bredaryd för att hämta julklapparna
som jag hade hos min far. :)
Sen tog jag ett varmt bad, höll på att somna även där + att jag har
haft en sådan äcklig huvudvärk i säkert 4 dagar nu så efter det så beslutade
jag mig för att vila en stund till och sov då ifrån kanske 15;30 eller 16;00
fram tills 20;00 då Bingolotto började för det spelade vi idag. :D
Haha, det var längesen.
Höll på att vinna en thailandsresa men det blev det ikke, vi vann iallafall
en miljonlott tills deras program nästa vecka. :)

imorgon är det julafton!! :D
Kan ni förstå detta!?
Men ändå så har jag inte haft någon direkt julkänsla och det känns
ju faktiskt lite tråkigt. :/
Men men, ni babblar jag på.
Nu ska jag vara lite social på msn osv sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0