Jag försöker iallafall.

Oj, det gick inte så värst bra!
Aja, vi tar en dag i taget. Lovar er, det kommer.

Idag så har jag varit i Halmstad med Frida och blev ju lite köpt.
Ett par hello kitty tofflor (jag vet, har redan 2 par. ^^), en tröja
och ett par fin fina ringar.
Kommer kanske bilder på detta imorgon om ni är riktigt snälla.
Så nu ligger jag i sängen med dessa underbara mysa tofflor på mig
och lyssnar på musik och utanför så skriker skatorna som fan, undra
vad som tjurar över ikväll?
& när jag säger skator så menar jag faktiskt fåglarna och inte några som
jag tycker mindre om. ^^

Imorgon så händer inte så mycket viktigt.
  • praktik
  • träna?
  • träffa Nemo och Tobbe
  • träffa ?sova? hos Angelica
Tror dagen blir bra imorgon faktiskt.
Får hoppas iallafall.
Funderar även på att gå och lägga mig snart så är man utvilad och
pigg imorgon när klockan ringer för att väcka mig ur min underbara sömn.
När jag skriver detta så känner jag hur jävla skönt det hade varit
att sova hemma hela helgen och verkligen få soooova! ;o
Aja, får se hur det blir.

Ha det bra iallafall så hörs vi kanske imorgon. ^^
NATTI NATT! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0