Jobbig dag, trevlig kväll.

Hopp och hej i lingonskogen!

Denna dagen har varit otroligt mycket emot mig och Frida. xd
Orkar inte skriva allt men kan säga fuck gvd-ss-bredaryd och
jlt för era jävla busstider på helgerna. :p
Men detta löste vi så nu sitter Frida med mig hos papi. :)
Vi har kollat på filmer ikväll och bara haft det mysigt.
Kollade även på Sex and the city filmen och helvete vad bra den var.
Är inte den som gärna kollar på chick flicks men denna var helt okej.

Imorgon så blir det julbord med papi & småbröderna på chappen med
pappas jobb, det ska bli trevligt.
Skola på måndag igen, så otaggad så det finns inte ord för det.
Men men, det måste ju göras det med.
Ska även försöka inhandla lite julklappar någon dag nu med, får
hoppas att ekonomin tillåter det.
Gud vad jag är sugen på att ha eget igen...
Aja, livet knullar dig i röven ibland, det är bara att lydigt böja dig
frammåt och ta emot det.

Nu så ska jag vara social med Friduz.
Smell you lateeeeeeeer!


Kommentarer
Postat av: love&peace

Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna varor upp till 300 kronor från runns.se- kika gärna in och lycka till♥

2010-12-12 @ 14:51:27
URL: http://loveandpeace.blogg.se/
Postat av: alice

anmäl dig till min "dagens blogg" tävling, om du vill, här: http://alicelovesnails.blogg.se/2010/december/dagens-blogg-d.html#comment kommentera bara att du är med. :)



ber om ursäkt om du inte är intresserad.

2010-12-13 @ 19:24:15
URL: http://alicelovesnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0