Nu är jag iallafall vaken!

God morgon på er alla.

Fick ett fint väckande av min kisse katt idag.
På något sätt så lyckades hon att riva ner datorn ifrån bordet så det
blev ju en jävla smäll när den drog i golvet och då vaknar man vill
jag lova er!
Men men, nu är jag vaken iallafall.
Är inte så trött som jag brukar vara idag och det känns bra.
Får se vad denna dagen har att erbjuda.
Vet iallafall att jag längtar till helgen. :)
Imorgon så blir det att åka till Gnosjö med Frida för att hälsa på
Kuddilusch och på lördag så blir det nog Ullared med papi och så ska
Ann-Sofie & Frida med också.
Ska inhandlas julklappar hade jag tänkt mig.

Bye!



Här var hon då inte lika stor som hon är nu. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0