Snart julafton!? ;o

Hej hopp folket.

Idag har varit en riktigt bra dag om jag får säga det själv.
Nu sitter jag hemma vid tv;n och försöker tina samtidigt
som jag tittar på avsnitt av Scrubs som jag såg igår men
dom är bra så whatever. ^^

På bussen hem så insåg jag att det är julafton nästa vecka!
Har inte inhandlat några julklappar ännu så ska tjata på papi
så att vi kan åka iväg och fixa detta.
I år så blir det endast julklappar till familjen, vet redan vad jag
ska köpa till min lilla Ronya. :)

Men nu så ska jag vara social med min lilla tv.
Vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Therese

Sv: hahahaha okej samma här! =)

jaså så bra då! <3

jodå bara bra med mig!

Kram

2010-12-14 @ 17:08:26
URL: http://lskardejj.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med och tävlar :D

2010-12-14 @ 18:19:02
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0