Städat lägenheten.

Sådär ja...

Nu har jag varit snäll och städat hela pappas lägenhet . :)
Dammat, dammsugit, diskat, plockat undan osv.
Känner mig riktigt duktig nu.
Tog ca 1 timme om inte lite mer men känns bra att ha det
gjort.
Måste ju hjälpa till här nu när jag bor hos honom och allt.
Ja, för er som inte visste så bor jag hos min pappa just nu
pga att jag och mamma bråkar/tjaffsar och det kändes nog
bäst för båda om jag bodde här.
Håller även på med ett litet hemligt projekt som jag inte
kan avslöja riktigt ännu pga att jag vet inte så värst mycket
själv just nu men jag berättar när jag vet mer.

Nu kom Ronya fram igen med, hon är ju som sagt livrädd
för dammsugaren så hon hade sprungit och gömt sig.
Nu så ska hon envisas med att försöka ligga på mina bröst
fast hon inte får något direkt fäste för att hålla sig kvar uppe på mig . ^^
Men riktigt stora bröst har jag tyvärr inte så hon fick helt
enkelt ligga jämte på armstödet.
Nu ligger hon och gnäller på mig för att jag lyfte bort henne och
försöker sakta men säkert (hon tror hon är diskret) lägga
sig på mig igen men hon lyckas inte, :p

Har inget mer att skriva nu så, bye! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0