4 månader.



Remember this picture?

Denna fina bild var den första jag printade på Mattias när vi först hade

börjat prata med varandra på msn.

Jag kommer ihåg det så väl, oh vad kär jag var, jag kände det redan då


lika väl som jag gör idag!


Idag har vi varit tillsammans i 4 underbara månader och fler ska dom bli.


Du får mig att känna mig så otroligt älskad och vacker.


Det finns ingen som du, ingen har fått mig att må såhär innan, hade inte


klarat någonting utan dig älskling!


Jag kan säkert säga att jag har aldrig älskat någon såhär pass starkt innan,


jag vill dela allt med dig, det känns så pass bra.


Vet att folk kommer att tänka "du kan ju inte säga att du vill dela livet med


honom eftersom att du är så ung" yada yada yada.


men dom som tänker så har aldrig varit med om riktig kärlek.


 




 


Jag älskar dig, <3


Kommentarer
Postat av: josefina

Sv; jag älskar den iallafall!:D

2010-02-28 @ 22:27:08
URL: http://josefinabogenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0