Bra dag

Hejsan alla glada.
Idag så vaknade man vid halv 8 av att Mattias skulle upp.
Han spenderar nämligen dagen uppe på Isaberg med Hampus
idag. :)   Känns bra att han äntligen har fått komma iväg
pga att han har "tjatat" hur länge som helst om att få
åka dit så det var på tiden nu så han är inte hemma förrens
4 halv 5 idag, lite drygt.. Men men. :)
Själv så har man varit på Viktorias och ätit med mamma idag
det var otroligt mysigt.



Sitter just nu och kollar runt på lite bloggar för att få tiden
att rinna iväg och då får jag syn på något som lockar mig
otroligt mycket och som är otroligt enkelt.
Jag ska fixa mina naglar snart, ska bara få ork i benen
att gå upp till samhället för att köpa lösnaglar och bra lim
osv eller så ska man kanske fixa till sina egna?
Jag får helt enkelt se hur jag gör eftersom att jag har ju
länge velat göra något med dom.
Blir ju även att göra slingor snart med. Får se fall det kanske
blir av på söndag eller måndag. :)



Men nu så ska man försöka fördriva ännu mer tid på msn
och kanske spela något skojsigt internet spel.
Har hittat ett spel som har blivit min drog kan man väl
kanske säga. ^^ Spelar det nästan varje dag . ^^
Testa vettja.
Men nu skriver jag inget mer, kanske blir något mer inlägg
senare idag. Ha en fortsatt bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0