Förlåt

Ursäkta för den dåliga uppdateringen men blir så när det är massa
annat man har för sig, då är bloggen inte nr1.
Jag har haft den bästa helgen på länge måste jag faktiskt säga. :)
Umgås med Mattias och träffa massa vänner, kan det bli bättre då?
Nej det kan det faktiskt inte bli.

Mattias åkte hem vid halv 8 idag och då var det en promenad som
tog vid efter det med musik i öronen, kan det bli bättre?
Ska komma igång med det nu igen med promenader nu när
vädret äntligen har blivit bättre... Men jag hoppas dock på
mer snö för älsklingens skull så han kan få jobba lite längre tid
och tjäna mer pengar. Han fick ju ett jobb som snöskottare i Värnamo
och tjänar 124 kr i timmen så det är inte allt för dåliga pengar där.
Problemet nu är ju dock att det har börjat töa bort så det finns
kanske inte så mycket mer kvar att arbeta på, men man kan ju
alltid hoppas. :)

Jag och Mattias har även pratat om en liten sak idag som vi båda
hoppas på att det ska gå, vi får se mer imorgon.
Men i sådana fall så händer detta i Juli, hoppas hoppas hoppas!
Mer om detta när jag själv vet lite mer.

Nu så sitter jag och pluggar på teorin till körkortet så det kan tas 
någon himla gång med. Orkar ju inte dryga hur länge som helst
med det liksom, jag ska ju i alla fall ha det i sommar för det är
ju ett måste. :o
& bara en vecka kvar på praktiken nu och det känns hur bra som
helst, känns dock så konstigt hur 5 veckor (inkl lov) kan försvinna
så himla snabbt. :o
Men men, nu ska jag fortsätta med pluggandet, ha en bra kväll
och sov så gott sen när ni väl ska nana kudden. :3




Jag älskar dig mest av allt i hela världen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0