Hej på er.

Här sitter jag med ett duntäcke runt mig och fryser som fan! :D
Förstår inte varför det drar så ifrån just mitt fönster...
Idag har varit en bra dag.
Praktiken var helt okej, fick ett jätte fint armband av en utav
flickorna när vi hade slöjd. :)
Efter praktiken så var det käftis som gällde..
Mikaela har fina tänder, m-mh.
Det kändes ju bra att höra, alltid lite nervös inför vad dom ska
säga om dom när man kommer dit men denna gången var det bra.
Längtar tills på fredag då jag får mina pengar. :D
Vad ska då införskaffas?

  • Present till Mattias
  • Något till Kevin
  • Hårfärg
  • Silvershampo
Så hoppas verkligen på att jag får dom då. :D
Men nu så blir det msn och efter det kanske ner till tempo en
snabbis för något litet att tugga på tills kvällen. ^^
Naturgodis eller någon annan godisbit.
Varm dusch kanske, ansiktsmask och hårinpackning?
Det låter också lockande. :D
ha en fortsatt bra kväll allihopa. :)
eller   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0