Idag började jag!

Blev trött på mig själv när jag satt nere i soffan
och hade världens jävla socker sug så jag tog
tag i mitt liv och gick och tog ett äpple och gick upp och...?
Japp, idag började jag min träning igen. :)
Dags att verkligen ta tag i detta nu!
Orkar inte med att se på mig själv och vara missnöjd
längre så jag börjar träna igen.
jag behöver inget gym då jag vet att jag måste tänka
på vad jag äter och när jag äter och hur mycket
av var sak och givetvis röra på mig och träna.
hoppas innerligt på att man kan få någon form
av resultat i slutet av månaden/i början på nästa
med tanke på att februari inte är en sån lång månad.
men nu blir det ansiktsmask och efter det en avkopplande
varm och skön dusch sen så ska jag sova tidigt idag. :)

Bild; Mikaela Törnvall (C)
Bilderna är ifrån google ofc. ^^

Kommentarer
Postat av: Anna

jag bara insåg igår att jag nog inte har så många vänner som jag trodde att jag hade..

2010-02-03 @ 15:46:40
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: Åh Tack Mikaela, det värmde verkligen :)

jag hoppas du håller hårt på mig för jag tänker hålla hårt på mig :)

du är verkligen en fin vän :)<33

2010-02-04 @ 07:07:04
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0