Just nu?

Jag sitter och laddar ner CS2, fick ju aldrig CS4 eftersom att
jag hoppade av kursen "multimedia".
vill kunna fixa lite mer med bilderna än vad man kan nu.
så just nu har det laddat 49.6 av 329. ^^
detta kommer ta tid men jag kommer ju få det sen och då har
jag att göra heeeeeela natten. :d
är nämligen ledig imorgon så behöver inte nana kudden tidigt idag.


Imorgon så blir det att sova längre än vanligt, kanske stiga upp vid
12;00 senast för att sedan skriva på min praktik rapport och sen
gå ner till skolan för att kolla efter sommarjobb på fritids.
sen blir det att gå till banken och sätta in alla pengar man har
fått med, vill inte ha alla dom löst..
sen så ska man bege sig till Gvd för att sola med Emma. :>
detta kan bli en otroligt bra dag.


men nu ska jag pilla vidare med lite bilder osv, ha en bra dag. :d
byyyye. :*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0