Blir man inte glad när man läser detta?

From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: Hej
Date: Wed, 27 Jan 2010 18:30:01 +0100

Hej, läste din blogg och känner mig skitdum för att jag inte sa nått eller gav dig en kram eller nått när vi stod där och väntade. Men jag blev så sjukt ställd, vet inte vad man ska säga i sånna situationer liksom, och så var jag tvungen att snacka med Palm. Men vill att du ska veta att jag tänker på dig och din familj och att jag (även om du inte kanske tror på det) ska be en bön för din mamma :)
Hoppas hon kryar på sig nu, och vill du prata eller så eller annat så är det bara att säga till. Varma kramar till dig!
/Eve.


svar;

Men Evelina det gör inget. Jag hade också blivit sådan för man vet inte hur man ska agera som kompis i en sådan situation ibland. Jag tror på böner även att jag inte är kristen pga att Robban bad böner för Per när han hade cancer och han är ju frisk nu, right? Och + att mamma har sagt att efter att Per blev frisk så tror hon på änglar och just nu vill jag att någon sänder en till henne för hon är den mest fina person som någonsin har vandrat på denna jord!
Får se fall jag kommer till skolan imorgon, tror jag åker till henne som sagt.
Kram


Kommentarer
Postat av: eve

:)

2010-01-27 @ 21:51:32
URL: http://evelinanystrom.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Hej!

Hur är det idag? :D

2010-01-28 @ 12:20:00
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Threesisters/Jasmine

Det vet jag nu, tack. Och som jag sa i förra kommentaren så finns jag här som en kusin. <3

2010-01-28 @ 16:22:30
URL: http://threesisters.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0