citerar Hanna; jag tycker det är väldigt mycket sjukhus i din familj..

& jag håller med henne...

Mamma ringde mig när jag stod och väntade på bussen
i skolan och berättade att dom var tvungna att köra in
henne akut till värnamo...
hon fick ju njursten förra veckan men det har inte
försvunnit ännu. så hon har haft anfall efter anfall och
idag så blev det tydligen för mycket så hon åkte ner
till vårdcentralen och låg där i några timmar och fick
sprutor osv som inte hjälpte så det blev som sagt
ambulansen till Värnamo.
Trodde jag skulle börja gråta när jag hörde henne i
telefonen hur dåligt hon mådde...
så det blir förmodligen operation imorgon eller på fredag.
får se fall man kanske skippar skolan imorgon och åker
till henne, tror det blir så.
är ändå "bara" 2 lektioner och de kan jag plugga ikapp.

I ain't taking this much longer.

Kommentarer
Postat av: carina

hej micka ja vet hur de känns ja låg 2 veckor i november i njursten äter fortfarande antibiotica för ja fick en blåsa på njuren 5x5 cm full me bakterier när de är borta ska dom ta njurstenen,de är en outhärdlig smärta ,robyn va så ledsen för ja grät o grät o de gick inte sluta=(=( så ja hoppas dom op henne snart du får hälsa till henne kramar

2010-01-27 @ 18:40:38
Postat av: Hanna

Du vet att jag finns.

<3

2010-01-27 @ 21:27:56
URL: http://mahahannaa.blogg.se/
Postat av: Threesisters/Jasmine

hoppas hon kryar på sig. och hoppas du klarar detta utan henne, men du har säkert många vänner att vända dig till :)

finns om du vill snacka om det,jag är trots allt din kusin ;) <3

2010-01-27 @ 22:09:56
URL: http://threesisters.webblogg.se/
Postat av: Threesisters/Jasmine

hoppas hon kryar på sig. och hoppas du klarar detta utan henne, men du har säkert många vänner att vända dig till :)

finns om du vill snacka om det,jag är trots allt din kusin ;) <3

2010-01-27 @ 22:10:07
URL: http://threesisters.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0