Jaha

Då har man städat med.
Fick otroligt mycket mer ordning på rummet nu.
Fick bort massor ifrån hyllan, allt under sängen
är borta. Alla lådor jag hade där under blev istället
förvaringslådor för mina anteckningsblock osv.
Imorgon så ska jag in till samhället och köpa
lite stämplar och färg för att sedan leka lite
med min byrå. :D
Blir nog någon cupcake, gubbe, blomma osv.
Vi får se helt enkelt & vad jag ska ha för färger.
Har ju en shackrutig fondvägg och resten helvita
väggar, men har dock en bord som det är
rosa i. men det ska nog gå och ordna.
Blir nog rosa, turkos och vitt i färgväg
skulle jag nog tro. :)
längtar lite tills imorgon då jag får min hello kitty
"dator väska" :DDD
Och för endast 50:-    så det blev billigt och bra!
men nu så ska jag ner och äta lite sen plugga.
men ha en fortsatt bra kväll folket!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Fin blogg du har Mikaela ;)

2010-01-26 @ 21:48:42
URL: http://threesisters.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0