Kallt!

Ligger i ett svinkallt rum, utan min älskling.
hur ska jag överleva natten?
imorgon så ska han mönstra, vet inte vad jag
hoppas på faktiskt. vill ju inte vara utan
honom om han nu skulle komma in i lumpen
men jag hoppas ju ändå för hans skull med
tanke på att man märker ju hur mycket han
vill detta..
helgen var hos honom och den var lika
mysig som alla andra helger vi har haft
tillsammans.
nu ska jag spela lite, snacka med mattias
i skype sen så ska jag försöka sova innan
24;00    vi får se hur detta går.
skriver om jag inte lyckats somna..

Kommentarer
Postat av: anna

han kommer ju fortfarande vara hemma ibland även om han gör lumpen.. jag tror stenhårt på att det är bra att ha distansförhållande för ett tag, men blir så mycket säkrare i varandra och man lär sig verkligen att lita på varandra..

2010-01-18 @ 10:47:31
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0