Mamma. <3

Jag visste att sjukhusvistelsen tog hårt på mamma, men inte såhär.
För man har inte riktigt sett på henne att hon har mått dåligt..
Jag älskar min mamma mest av allt på hela jorden och vill göra
precis allt för att hon inte ska behöva må dåligt.
För vem vill se sin mamma, förälder över huvud taget må dåligt..?
Min mamma gör precis allt för mig och jag kanske inte uppskattar
det så mycket som jag borde göra ibland, jag vill bättra mig och
det tycker jag att jag har gjort.
Jag och mamma har gått ifrån att bråka nästan hela tiden till att
nästan aldrig bråka längre och det känns otroligt bra faktiskt!
Mamma, jag älskar dig även om jag har sagt de mest opassande
saker man kan säga till en mamma.
Vad som än händer så kommer jag finnas där som en klippa i
stormen och bära dig.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tror hon vet det faktiskt :) Fint skrivet!

2010-01-11 @ 19:29:33
URL: http://mahahannaa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Taskmört....jag blir ju rörd ju!!!!

Älskar dig min kära dotter.

2010-01-11 @ 19:33:22
Postat av: Amanda

Förlåt för att jag kommenterar men jag hade lust för det. Jag minns hur mycket ni bråkade när vi var vänner och jag blir glad av att läsa att ni inte gör det längre. Tycker att det var fint skrivet också för den delen :)

2010-01-18 @ 00:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0