Natten

Den spenderades hos Mattias.
Var först förbi Angelica för att säga hej osv.
Sen så hämtade mattias och dom upp mig där
pga att dom hade varit i ss hos Fia som fyllde
år igår, så grattis till henne.
Hemma hos mattias?
Jo.
var massa mysigt igår.
Tänt ljus och bara ligga och mysa, så underbart
efter allt snack och tänkande på allt..
imorgon så kommer han hit och på lördag
så ska jag följa med honom hem.
hoppas på en bra helg, men det blir det nog.
på måndag så ska han ju mönstra så håller
tummarna på ett sett att han kommer in i lumpen
men på ett sätt ändå inte.
kommer inte klara mig utan honom.
men men, nu ska jag sociala mig lite på msn
och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0