Åska och bad!

Hejsan.

Idag så åkte ju Mattias & hans familj ner till halmstad.
Skulle egentligen följt med mamma och Per men så blev
det ju inte så för att jag ville inte igår men ångrade mig idag
så blev att jag och pappa åkte ner och sällskapade dom. :D
Brännt mig på axlarna, igen...
haha, men man får ju skylla sig själv om man inte smörjer sig.

Anledningen till att jag inte uppdaterar förrens nu är att vi har
världens jävla åskoväder här så har inte vågat sitta vid datorn
+ att vi har städat osv. Men kom ju på (dum som jag är) att jag
har ju bärbar dator. :p
haha, ja jag är nog en smula blond ändå.

Nu hade vi tänkt att sätta oss och mysa med lite glass och
fruktcoktail, mums mums!
Men jag ska försöka uppdatera lite mer sen om detta vädret
går över, ger ju mig en sån otrolig huvudvärk.
Annars så får vi göra så att vi hörs imorgon helt enkelt. :)

DAMN, NU MULLRADE DET ORDENTLIGT!
NU SPRINGER JAG TILL MATTIAS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0