Halmstad & ännu en resa?

Hemmaaaaaaaaaaaaa.
Men det tråkiga är att Mattias åkte iväg direkt, hade ett bokat
vid 19;45 så nu blir Mikaela ensam hemma fram tills 11-12
ikväll.
Hur känns detta? skit dåligt!
Är så otroligt mörkrädd så kommer ju bajsa ner mig av minsta
lilla ljud osv man hör!
Som tur väl är så ska man nog bort till Angelica en stund eller så
kommer hon hit, även Emma och Josefina kanske skulle titta
förbi en sväng så håller alla tummar och tår att man inte blir
ensam hela tiden!



Det har varit underbart idag!
Solen har tagit en del och det var otroligt skönt i vattnet!
Vi började även att planera en liten resa inför nästa vecka.
Vart ska ni då undrar ni?
Tyskland. :D
Ska bli skit roligt pga att det enda ställe utanför Sverige
jag har varit på är Danmark, woho.....?
Så då blir det att inhandla lite cider/öl/vin osv, är ju otroligt
billigt där nere. Sen även njuta av att få komma utanför
70 skyltarna här!
Så då lovar jag er en massa bilder, ska nämligen sova där
1 natt med så detta kan bli skojsigt.


Men nu så ropar duschen på mig, vill ha av mig allt saltvatten
och även se hur mycket brun färg man har fått idag. :D
Skriver nog lite mer senare.

CHAAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0