Naglar.

Sådär, då var man hemma igen efter rundan på samhället.
Hittade massa sött och fint man ville ha men som vanligt så
räcker inte pengarna till..
Men var iallafall inne på apoteket och köpte något jag har hört
mycket om, till naglarna.
Är trött på lösnaglar osv så köpte detta;




Stärker sköra naglar och motverkar att naglarna skivar sig och går av.
Det är ju även ifrån ACO så det är ju ett + i kanten för mig iallafall.
Jag har väldigt mjuka naglar, inte starka någonstans.
Så hoppas verkligen att detta hjälper mina naglar nu. :)

Kommentarer
Postat av: fanny

åh,det där verkar såå bra! måste verkligen ta och köpa ett sådant:)

och förresten, om du gillar mina skor på nelly.com skulle det vara grymt snällt om du röstade! http://nelly.com/designyourshoe/?obj=8yvTnkE2JrFkWLzUpxeOYfFGCC9bX03UxnnbLrQUWV4qesBJdfXz#shoeGallery

2010-07-19 @ 16:49:48
URL: http://fannyklingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0