Outhärdlig natt!

Kan bara säga att detta har varit den värsta natten ever i lägenheten!
Visst att vi har varit med om att det blir varmt i sovalkoven innan, även
att vi sover med fönstret nästan helt öppet!
Solen ligger ju på där direkt när den går upp så vaknade tidigt tidigt idag
på morgonen av att det var sjukt varmt och att jag svettades otroligt mycket!
Så fick gå och lägga mig på soffan och sova, men där vaknade jag också
senare av att jag svettades bort med ..
Så natten har varit jätte jobbig!

Men nu så ska jag läsa lite bloggar sen så ska jag kanske ut och försöka
lägga mig i solen och steka ännu mer.
Men ha en bra dag så hörs vi mer sen. :D



Ni får avnjuta en bild sen vi målade om när vi larvade oss lite.
Mattias valde att rama in sina magrutor osv . xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0