Pengar och promenader.

God morgon. :)
Mamma har precis varit här och druckit kaffe och snackat lite skit.
Nu så ska snart Mattias iväg och tjäna lite pengar till oss så vi
kanske kan äta någon mums mat ikväll. ^^
Jag själv ska städa lite i lägenheten och sen så ska jag ut och gå.
Det ska bli otroligt härligt faktiskt.

Har inte så mycket mer att skriva nu, förhoppningsvis så kommer lite
bilder upp sen efter jag har varit ute och gått. :)
Det väntas regn med, bra?
Ah, det tycker jag faktiskt, gräset och folket behöver nog lite regn. :p

Men ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare. :)


Kommentarer
Postat av: simone

Coolt foto :D

2010-07-08 @ 16:09:27
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0