Kläder och grillning,

Nu är jag tillbaka hemma.
Blev lite shopping men gjorde ett stort fel och ett bra köp.

Detta är det stora felet och det bra köpet;









Allt skulle egentligen gå på 400:- men jag gav endast 59.50 för allt.
Det var det som var bra.
Det stora felet var att jag testade inte kläderna innan så den gråa ser
väldigt konstig ut på men det är pga att det är insydda vaddar där
nitarna sitter...
Men men, jag trivdes lite bättre med den svarta, men vaddarna ska bort!

NU KLÄDERNA MAMMA KÖPTE  TILL MIG PÅ NEW YORKER.


En snygg detalj på den brun-vita tröjan.


Fick även en svart bolero men den syntes inte så bra i soffan.
Även ett par korta svarta leggins med spets längst ner, otroligt fina kläder!
Så tack så mycket mami. <3


Men nu så ska vi grilla och ha det lite mysigt.
Varför ?



Så ha en bra kväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0