Vänner vid konstiga tider.



God morgon och allt det där.
Idag vaknade jag upp med mina bästa vänner, självaste
Huvudvärk och Mensvärk!  Otroligt härligt att möta på Mensvärk igen!
Huvudvärk har ju varit här i 4 dagar nu ca så honom är jag van vid.
Hade lite besök i natt.
Vid 00;00 så ringde Emma mig och sa att hon och Josefina kommer
till mig då och där ligger jag i sängen och ska typ... sova? :p
Så ah, dom var här till 01;30 ca och vi hade massa att prata om.
Andarna i våran lägenhet, folk som pratar och går i sömnen, skolan
och ah you name it!

Just nu så är Mattias iväg till Gislaved gummi för att söka jobb.
Vi alla har fått tjata på honom och få honom att inse att det är inget
säkert jobb med en säker lön.
Vill inte behöva gå och tänka varje månad "hm, hur mycket får du denna gången?"
Det kommer att bli liiiite jobbigt.
Men chansen är inte så jätte stor att han får något på gummi för att
han måste säkerligen ha truck-kort och det har han ju inte och har
heller inte råd att skaffa något
Men men, håll alla tummar och tår!


Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos!

Nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna en super snygg T-shirt. Du får själv välja vilken färg du vill ha. Hoppas du är med.



Kramis <3

2010-07-19 @ 12:25:11
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0