Varm dag!

Hejsan.

Nu sitter jag ute på baksidan och svettas ihjäl.
Tänkte ta en promenad innan men det går inte i denna värmen!
Så blir en lång kvällspromenad ikväll istället för går jag nu så
svettas jag bort, outhärdligt varmt!
Vill åka och bada men inte så lätt när man inte har någon bil
Idag så kommer Frida hit och imorgon (om hon är på) så ska
vi bege oss till Halmstad med mina päron.
Bli ännu brunare, det gillar vi. ;)

Filmen tittade vi inte klart på igår, vi däckade vid 23;00 ca. xD
Men men, vad gör man om man är trött liksom. :)
Funderar på att gå och ta en kall dusch, sen ringa Frida och se
vilken buss hon har tänkt att ta hit. :)
Blir nog att dra och köpa glass sen när hon kommer hit, en isglass
låter väldigt lockande faktiskt.

men nu så ska jag nog duscha , hörs senare. :)

Här är min favoritglass, vilken är din?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0