- kommer inte på någon rubrik så detta får duga -

JAG ÄR JÄTTE NERVÖS INFÖR IMORGON!
Nej det är jag inte. ^^
Men lite känns det ju allt, det är ju ändå ganska så
stort detta..
Hatar dessa stora skrivningar, man känner sig så
pressad men jag vet att jag kan inte göra mer än mitt
bästa. Men det jag fasar mest just nu är att jag inte
vet vafan det är jag ska göra. ;o
  • Penna + sudd
  • Vattenflaska
det är måsten imorgon!
Men efter det så blir det som sagt samhället med
Gb & Hanna för att köpa saker till våra påskägg som
vi ska byta på torsdag under pannkaksätandet. :D
Ska även till Ullared på torsdag och shoppa loss.
Har inte fått göra det på länge så nu jävlar ryker
hela studiebidraget!!!!!!!
Hahaha, nej kanske inte men det jag behöver måste
ju inhandlas.
Kanske hittar något skojsigt till lägenheten. :)
Men nu så ska jag läsa lite till i häftet och snacka lite
mer med karin om ullared osv. 

SEEEE YAH!
& ALLA 2;OR, LYCKA TILL IMORGON!



Kommentarer
Postat av: anna

glöm för allt i världen inte häftet!

2010-03-29 @ 22:00:10
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0