Ang bloggandet.

Det har ju inte blivit så mycket skrivande på senaste tiden och
jag har faktiskt en anledning.
Jag vill inte känna att bara för att jag har fått flera läsare att jag
måste skriva si och så många inlägg om dagen eller att jag
över huvud taget måste blogga..
Jag har väldigt mycket i skolan som jag måste tänka på just nu
+ det där med flytten och fritid. Man kan inte alltid blogga bara
för att andra vill ha något att läsa.
Så nu vill jag bara säga att jag kanske inte kommer att vara så
himla aktiv nu ett tag framåt för jag har massor utav prov och
läxor + salskrivning som jag måste ta i första hand, skolan över
huvud taget!
Hoppas ni inte blir allt för ledsna. :)
Jag bloggar ju givetvis när jag har tid och kan .


Ni är bäst, glöm inte det! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0