Barbie VS Bratz

Idag så vill jag väldigt gärna dissa bratz dockorna.
Är det bara jag som tycker det är hemskt att det är såhär
barnens leksaker (som också blir "förebilder") ser ut såhär?
Jag som går BF programmet reagerar starkt över detta!
Det är så sjukt, jag menar kolla läpparna och så deras
kläder (om man nu kan kalla det kläder) är oftast
magtröjor/midjetröjor och tighta jeans eller kort kort
kjol? Jag tycker detta är fruktansvärt och jag vet att jag
inte är den enda här!
Vad hände med dom gamla hederliga barbiedockorna som
har funnits med oss 9 mars 1959, då släpptes den första
barbie dockan ut. det var ju det jag lekte med när jag var
liten, vad är det som är fel på dom nu?

Jag hade egentligen velat dissa alla dagens leksaker men
det orkar jag inte. Men jag menar, barnen får ju inte använda
sin fantasi längre, det finns inget roligt i leksakerna längre
tycker jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0