Blandat




vad tycker ni om att Anna vann?
Jag själv tycker att hennes bidrag var otroligt bra.
Hennes röst är något eget så tror hon har bra chans
i Norge i maj . :)


Det blev lite mer skrivande på rapporten och lite snack om lägenheten.
Sen så träffade vi på Fidde och följde med honom bort till Preem och
tvättade hans bil, trevligt att umgås med lite folk och komma ut lite. :)
Ändrat datum om flytten med, det blir den 1;a maj istället och det
var ju även då jag skulle på modell för en dag i Göteborg så ah,
kan hända att man får flytta det igen för att kunna ha tid för att flytta.
men men, vi får se längre fram.
Är även med i yttligare en tävling där priserna är detta;
Varannan fredag väljs fyra vinnare ut. 

Priserna som tävlas ut är följande:
1:a pris Presentkort på asos.com á 5000 kr att köpa din Dagmar outfit för.
2:a pris Sony Ericsson T707 + dagmars mobilfodral + kontantkort.
3-4:e pris Dagmars mobilfodral

hoppas verkligen att jag vinner då min ekonomi inte är den bästa just nu.
men nu så ska jag ha lite mys med Mattias  så ha en fortsatt bra kväll.

Kommentarer
Postat av: djustd

God morgon! Tänkte bara önska dig en trevlig söndag! :)

2010-03-14 @ 09:44:27
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0