Blev en tupplur.

Japp det blev det, mellan 19;45 - (ca) 21;30
Blev så trött bara sådär när jag satt vid datorn så kände
att då kan jag likaväl lägga mig ner och försöka sova så
att man känner sig utvilad imorgon men så vaknade man
som sagt igen och nu så kan man inte somna igen..


Kortfattat;
  • Skola..
  • Fick reda på att vi fick lägenheten.
  • Lekt med Mattias.
  • Träffat Kevins nya tjej.
  • Massa telefonsamtal.
  • Sovit.
Jobbig dag va? ^^
Men nu så ska jag vänta på att Mattias ska komma hem med
& imorgon så kommer förmodligen mitt H&M paket! :D
Denna veckan kan då fan inte bli bättre gott folk!

Kommentarer
Postat av: Mickis <333

ja haha ärlighet ska man sätta fräst :P

Ja det är alltid kul när man vet att man har trogna läsare :p haha xD

Även om jag inte känner dig så gillar jag dig :)

ja men det blir nog bar och jag har typ precis ett år på mig att bestämma mig. Men ska försöka sätta mig in mera i den delen.

hur kollar man så man vet om man har tillräckligt med merit poäng för den linjen? :p <3

2010-03-09 @ 22:13:34
URL: http://mickislife.webblogg.se/
Postat av: Matvraket

Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan eft

2010-03-09 @ 23:03:13
URL: http://isntitmatvraket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0