GLAD NYHET!!! :D

Okej, jag har något att berätta.
Som ni vet så nämnde jag förra veckan att jag hade
en liten hemlis som jag inte kunde avslöja riktigt
då pga att jag visste för lite om det men nu vet jag.
Den stora nyheten är att JAG SKA FLYTTA HEMIFRÅN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDD
Ni anar nog inte hur glad jag är just nu.
Ska bo med min underbara pojkvän Mattias. :)
Vi flyttar den 1 april.
så nästa månad så blir det att åka
till Ikea och införskaffa sig lite saker till lägenheten. :)


Men nu så ska jag ner och diskutera detta med mamma och
sen prata i tele med Mattias. :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt! Vill jag med göra! Grattis på er :)

2010-03-09 @ 19:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0