Har inget att göra...

Mer än att rida på denna vågen av lycka! :D
Känns så himla bra att få flytta, få känna på vuxenlivet!
Men detta ska nog gå bra, det tror jag verkligen. :)
Men nu så har jag hunnit med att prata i telefon med Mattias
en liten stund och direkt efter det så ringde pappa och då
pratade vi i 1 timme ca och hade massor att prata om;
att jag ska flytta, lägenheten, hans nya mm.
sen direkt efter det så ringer Karin. ^^
och då pratade även vi lite om lägenheten osv, stackarn
har varit sjuk idag så nu tycker vi lite synd om henne. ^^
har även räknat alla mina hello kitty grejer (alla jag kommer på)
och kom fram till dessa. :D

gosedjur

fläkt

trosor

sängkläder

nattlinne

pyjamas

godis

klistermärken

tofflor (2 par)

spegel

tavla (2 st)

borste

sminkväska (2 st)

väska (2 st)

pennor

linjal

klubba

vantar

nyckelring (2 st)

mobilband (2 st)

nyckelband

pärlat ansikte

servetter

tröja

Det är en del. ^^

men nu så blir det att skriva lite på praktikrapporten och
plugga lite teckenspråk och ta det lite lugnt. :)
ha en fortsatt bra dag.

Kommentarer
Postat av: Mickis <333

hej :p

Sjukt kul att du får flytta nu :p

Jag älskar din blogg den är sjukt snygg :p

Vet du att jag har kommit på vad jag ska plugga som :p Tror jag =) <33

2010-03-09 @ 20:31:51
URL: http://mickislife.webblogg.se/
Postat av: Mickis <333

tack så mycket det var väldigt kul att du tycker att jag verkar vara en mysig tjej. Det betyder väldigt mycket för mig att höra sådant.

Ja jag följer självklart din blogg.

Jag tror att jag ska plugga till konditor asså göra kakor och tårtor. Då får man väll gå livsmedelslinjen? :p <3

2010-03-09 @ 21:14:58
URL: http://mickislife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0