Hej igen.

Ville bara säga att jag lever men har ingen ork till att blogga.
som sagt så vill jag inte att det ska ta över mitt liv.
har väldigt mycket i skolan nämligen, men det ska man väl
hinna med förhoppningsvis.
Idag blev det en tidig hemfärd = plugga på svenskan som man
har imorgon. Salskrivning, jippie!!!
Kan ju säga att det inte känns så särskilt lockande.
Men jag slutar dock vid 12 om inte tidigare. Beror ju på hur
lång tid jag vill ha på mig där liksom.
Efter skrivningen så ska jag, Hanna och Gb bege oss till
samhället för att köpa lite saker till påskäggen som vi ska göra
på torsdag.
Då ska jag och Mattias vara ensamma hemma och ha det lite
mys, men först så kommer Hanna och Gb över på lite mysfika
och pyssel av påskägg och även byte av dom. ^^
Det blir nog en mycket bra vecka, lov nästa så det kan nog inte
bli så mycket bättre än såhär.
men nu så ska jag som sagt plugga, ska försöka skriva sen om
jag orkar göra det.


mannen i mitt liv.
Jag saknar dig så. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0