hejsan

Jag har sån jävla panik.
Min praktikrapport ska vara inne på måndag och jag har skrivit
knappt 1 sida. Visst, jag är inte klar ännu men jag kommer inte på
något att skriva och det gör mig otroligt stressad....
Igår kväll så kom jag på massa som jag skulle skriva men orkade
inte hämta datorn så jag tänkte att jag gör det idag men ni vet
nog likaväl som jag att jag skulle gjort det igår kväll för nu så
är allt jag tänkte på då bortglömt..
aja, man får väl hoppas att man kan komma vidare med den nu
så hoppas inte på för mycket update idag, kommer nog vara
ganska så upptagen med rapporten.
Jag är med i en tävling btw. :) på denna härliga blogg.
Tävlar om tandblekning med simplesmile, liten skoj tävling bara
eftersom att jag har velat testa på tandblekning så pass länge nu. ^^

Kommentarer
Postat av: Mamma

Plugga på STENHÅRT nu. Kramizzzz

2010-03-13 @ 20:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0