Hejsan.

Nu är jag hemma ifrån 4 underbara dagar med Mattias. :)
Gårdagen blev faktiskt helt okej, dom fortsatte spela till
ca 12 och sen så blev Jere så pass trött så han stack hem
runt halv 1 och då kollade jag och Mattias på film, bilar
blev det och den var faktiskt riktigt bra. Gillar att dom har
med verkliga saker i den med och den berörde en på ett
sätt även att det är en tecknad film som handlar om talande
bilar. :p
Hittade en sida på existens som gjorde mig otroligt förvånad.
Tycker verkligen att ni ska ta en titt på detta.
Otroligt att något sådant kan hända om man frågar mig.
men nu så ska jag hjälpa mamma och beställa lite ifrån
HM.

Kommentarer
Postat av: Anna

jag antar att barnet i magen inte kommer överleva..

men om det hade gjort det, hur coolt är det inte att vara fyra år och ha en son/dotter på tre år..

tänk Mikaela om du hade haft ett 17årigt barn ^^

2010-03-07 @ 17:48:46
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0