Hemma.

Nu är jag hemma igen, kan säga att det var en slitsam dag
på praktiken idag, morgonen började jobbig sen så har
det bara blivit värre. Men så är det.
Har ju skrivit tidigare att det är ett barn som är extra
utmanande i klassen men vi har funnit varandra nu, hon
var hur härlig som helst idag och det kändes bra. :)
Slutade 15;00 idag så hann med skolbussen hem och det
kändes bra pga att då slapp jag gå ner till stationen istället.
Imorgon blir det nog att jobba till 15;00 igen, lite drygt men
man måste ju få ihop sina timmar där.

En tråkig nyhet är att min mamma har blivit sämre.
Dom som opererade henne har troligtvis haft smutsiga
händer eller verktyg för hon har fått in någon bakterie i urinet
så ah, hon är sämre = det blir inget göteborg i helgen.
Skulle ju åkt på det där Modell för en dag men nu blev
det flyttat till den 1 maj istället. Men men, inget att göra åt.
Det bästa är ju att det i alla fall blir av. :)


Vad händer mer idag?
Jo jag hade väl tänkt att plugga lite körkort och vara
lite social med folket. Blir nog att försöka gå och lägga sig
tidigt idag pga att huvudvärken har varit med mig hela dagen.
kanske ska unna mig en varm skön dusch med?
Vi får se hur det blir.
Men nu ska jag prata lite med Mattias osv, ha en bra dag. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0