Hopp.

Här sitter jag och sjunger i det UNDERBARA vårvädret
& 19 + i solen!!!!
Idag så har jag inte gjort så mycket, lunchade lite med
Angelica den sötnosen och ikväll så blir det att spendera
tid med henne medans Mattias är på Higgins.
Jag vill också ditt men mitt legg.. ah, sucks att vara 18
men inte ha någon legitimation..
Ska ta ett skönt bad sen och fixa mig sen, ska vara i Gvd
runt 6 och möta Angelica när hon slutar, hon har nämligen
APU denna veckan. :3
Får se fall man kanske kör en runda med mami också. :D
Men nu så ska jag fortsätta mitt sjungande så får ni ha det
så himla bra.
(vårbild sen förra året men jag gillar den!)
Helgen spenderas hos Mattias så kommer inte blogga.



Kommentarer
Postat av: anna

våååååååår!!

jag kom på nu att jag kanske inte svarade på ditt sms, om inte så: det är helt lugnt :)



ha en fin helg snygging!<3

2010-03-26 @ 16:30:29
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0