Mattias!

Jag älskar honom.
Jag har kommit på det att enda gången jag
verkligen kan gråta det när när jag är med
Mattias. När han håller om mig för det är då
jag känner den där tryggheten! Att det faktiskt
är okej att jag gråter! Jag älskar honom för det
han är för mig, jag älskar honom pga att han
verkligen bryr sig om mig, han tar hand om
mig som ingen annan! Han är lyckan i mitt liv,
utan honom så vore det inget värt. Vet att
många säger så men för min del så vore det
verkligen inte det, jag vet inte vad jag skulle
göra om han lämnade mig. Så med detta så
vill jag säga att jag älskar honom och att jag
aldrig tänker att lämna hans sida!



Kommentarer
Postat av: Mickis <333

Det där var så sjukt gulligt skrivet :)

Man märker att ni är kära. Blir glad för din skull <3

2010-03-20 @ 13:27:55
URL: http://mickislife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0