solig underbar dag!

Gårdagen var wunderbar!
Aldrig haft en sådan bra Jönköpingsdag innan, faktiskt. :)
Det jag införskaffade mig var;

  • 1 linne
  • 1 par örhängen
  • 1 tröja
  • 1 par leggins
sen så letade jag efter andra grejer men som tyvärr bara fanns
på internet så fick beställa lite idag och det blev;

  • 1 par vita mjukis shorts
  • 1 sjal
  • 1 foundation
är riktigt nöjd faktiskt, så dom grejerna kommer nästa vecka. :d
fans givetvis massa annat på internet som jag ville ha men det
skulle jag inte få förrens i april någon gång och jag orkar inte
vänta så länge på kläder för då blir det bara att man inte har
pengar till det då. 

Idag så sov vi till ca 11;30  & tro mig, det behövdes.
Vaknade med underbar migrän men den gick över då vi gick
ut i det underbara fina vädret med underbara 15+ grader i solen!! :DDD
Fatta vad glad jag blev när man såg det på termometern!
så dagen kommer nog mestadels bestå av att sitta ute på altanen
och njuta av solen.
Hoppas ni får en underbar dag så lovar jag att komma igång med
mitt bloggande ordentligt sen efter helgen. :3


( bild ifrån när jag & Mattias var ute och gick i Reftele )


Kommentarer
Postat av: Anonym

super fin design!! har du köpt den? :*

2010-03-06 @ 17:08:19
Postat av: Anonym

jättefin blogg :)

2010-03-06 @ 17:13:38
URL: http://mrsnatti.blogg.se/
Postat av: Marica, Carolina & Emma

Vilken bra blogg du har! =)

Kram

2010-03-06 @ 17:44:50
URL: http://atleterochdieter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0