Svar på frågestunden.

Vilka bloggar brukar du besöka? :)
- Kissies, fokis, amirs & mina vänners bloggar. :)
Vilken sexställning gillar du mest?;)
- Hm... måste nog vara doggy. ^^

Brukar du leka med dig själv?
- Varje kväll!

favoritftfärg?:)
- alla härliga färg-glada färger. :3

Hur många har du liggit med?
- 5 stycken.

Varför började du blogga?
- För att skriva av mig under de jobbiga tiderna.

vad gillar du mest med dej själv?
- tuppkammen i örat. Nej men det är la min humor. ^^

tänker du ge mig en miljon på torsdag?
- Hm... det är torsdag imorgon och jag har ingen miljon så nej Mattias. :D

Hur många hellokitty saker har du?
- Gosedjur, fläkt, trosor, sängkläder, nattlinne, pyjamas, godis, klistermärken
tofflor (2 par), spegel, tavla (2 st), borste, sminkväska (2 st), väska (2 st),
pennor, linjal, klubba.
Det är vad jag kommer på nu, har säkert glömt något. ^^

När började du gilla hellokitty?
- Oj, tuff fråga. Det var sent förra året någon gång och jag
vet faktiskt inte varför jag började gilla henne. ^^

Hur gammal är du?
- 18, fyllde det den 23/2.

Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans?
- 4 månader och 1 vecka ca för att vara exakt. ^^

värsta sak som kan hända :O?
- Att någon nära person dör tror jag nog.

Vem är du?
- Jag är jag. :) Vem är du?

ditt bästa minne? :)
- Nu så är det nog festen som jag och karin höll på halloween + första
natten jag fick spendera med Mattias.

Hur länge har du bloggat?
- Sen maj förra året tror jag nog.

Vad ligger din statistik på? :)
- ca 30 läsare per dag. Inte så mycket men jag är nöjd. :)

vad skulle du ta med till en öde ö? ;D
- en båt, annars är man ju bara dum och får jag inte ta med en båt
så blir det nog min familj (där inräknas också mattias).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0