tipsar.

Härligt med ett otroligt varmt bad när man fryser så att man
nästan hackar tänder, det vill jag lova er!
Nu så ska jag ner och äta någonting, magen skriker på mig
att den vill ha mat och huvudet börjar värka så får väl göra
något åt detta. :)
Har även gjort en ny kategori idag, tipsar heter den.
Japp, jag hade nämligen tänkt börja tipsa om lite saker som
jag tycker är bra.
Det blir inte varje dag utan då och då när jag kommer på
något som jag vill tipsa om helt enkelt. :)

Tips; Mitt första tips är Head and shoulders shampoo 2 in 1.
Jag bara älskar detta shampoo. Det både luktar gott och är
otroligt bra för ditt hår. Försöker att bara använda detta och
det fungerar otroligt bra.
Finns det inte hemma så börjar jag att gråta...
Haha, nej så illa är det inte.
Men detta råder jag er att testa  . :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0